CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Saturday, December 31, 2011

Ini bukan penangan Ombak Rindu.

Assalamualaikum w.b.t

SINOPSIS:
Banin Arumi atau Umi adalah gadis nakal dan lincah.Bapanya,Tuan Akalil menghantar dia ke kampung agar anaknya itu akan berubah tingkah laku kerana kampung mentuanya jauh daripada kota. Di kampung, Arumi telah bertemu dengan Jad Izzuddin, seorang pemuda yang alim di hadapan keluarga namun amat nakal di belakang mereka.Suatu hari tanpa diduga, Arumi dan Jad telah bertemu.Pertemuan itu telah menyatukan mereka ke alam perkahwinan. Namun di hari pernikahan mereka, Arumi mendapat berita yang kedua-dua ibu bapanya menemui ajal dalam satu kemalangan jalan raya. Arumi mula benci pada Jad yang dianggapnya punca semua malapetaka ini berlaku.Takdir ALLAH,pada hari yang sama,suami yang baru dinikahi ditangkap oleh pihak berkuasa dan disumbat ke dalam penjara. Apakah yang terjadi pada Arumi?Bagaimana pula dengan Jad?

Ini penulis yang Chenta minati dan inilah sebabnya Chenta berusah jugak beli novel ni even sumber kewangan tak berapa nak baik.Walaupun, mood baca novel dah kurang tetap nak beli sebab Fauziah Ashari!

Ini bukan sebab OMBAK RINDU okeyh!

p/s:Dah beli 2 minggu tapi,baru baca sampai m/s 70.Baca ke mengeja ni?
Mungkin ini disebabkan faktor USIA (^_^).

2 comments:

✿Dear Yayah✿ said...

hehe..adik ain baca novel sehari je..ibu baca berhari2..

adik cakap dia baca bukn mengeja..

ibu marah ckp adik tak menghayati cerita dlm novel tu..haha

dah gadoh~

chEntA said...

dear yayah:
hahaha..oh,kalau lmbt tu kre tak menghayati eh?kira ni terlebih menghayati la kan?

amboi..smpi gdoh..dhsyat tuh..heee..