CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Friday, December 16, 2011

Aku Bukan TomBoy!

Assalamualaikum w.b.t

Agak lama Chenta tak berkesempatan nak update blog..dgn sibuk balik kampung+badan tak berapa nak sihat jadi,mood update blog yang membuak tu tak kunjung tiba..Jadi,hari ni baru lah ada feeling sikit nak update.

Sambil-sambil rehat dan dalam usaha menyihatkan dan menyegarkan badan ni semula, sempat la Chenta tengok movie yang dah lama pun ditayangkan dipawagam tapi,Chenta baru sekarang ada peluang tengok. Bukan takde niat nak tengok dekat pawagam tapi,masa tu tengah sibuk-sibuk study untuk EXAM, makanya mana ada masa nak jejak kaki ke tempat cenggitu. Baik duduk umah study..Fuhh..rajin!

Syok jugak bila layan movie ni.Boleh la buat bahan untuk gelak gila-gila sebab adanya Harun Salim Bachik dengan A.R. Badul.Memang bila ada part dua pelawak yang memang superb ni boleh gelak terbahak-bahak la.Lama dah tak tengok filem yang kelakar-kelakar ni sekali, time cuti dapat tengok memang seronok la.

Pelakon best,jalan cerita simple,tapi takde la sampai boleh jadi filem yang dikagumi atau terlalu superb.Hanya untuk hiburan semata dan yang mana baik boleh dijadikan teladan,yang buruk kita jadikan sempadan.

PERHATIAN:
Moga masalah-masalah seperti lesbian,pengkid dan semua yang dipaparkan dalam filem ni dapat dijauhi dalam kehidupan anak bangsa akan datang.Ameen!

Eh..boleh layan la filem ni even dah lama.Biar la ketinggalan pun janji dapat tengok Shaheizy Sam!Hahaha..okeyh,Chenta memang minat dengan Shaheizy Sam.

Bagi yang tak sempat menonton lagi..jadinya
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Boleh tonton DISINI<---klik sini okeyh!


p/s:Biarlah orang kata lakonan Aaron Aziz dalam Ombak Rindu paling hebat,tapi rasanya tak boleh lawan dengan Shaheizy Sam.Bolehkan macam tu? ^_^

3 comments:

Mishter Izwän said...

kelakar seyh cite nie . tp kadg ade gak yg lucah berlapis kan kan kan .
btw . sy da follow sini


feel free to follow me at
speechless009.blogspot.com

chEntA said...
This comment has been removed by the author.
chEntA said...

gmidot:
betul..kelakar..seronok jgk bila tengok..ada jugak yg lucah tapi,berlapis..takde la over sgt..tp,okeyh la..heee..=)

thanks follow ea..