CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Sunday, January 23, 2011

Zaquan..&..Ayu

CONGRATULATIONS..!
Tahniah buat Zaquan Adha dan Ayu Raudhah kerana telah selamat menjadi pasangan suami isteri..smoga hubungan yg terbina pada hari yang bahagia akan berkekalan hingga ke hujung nyawa..InsyaAllah..!Sweet sgt tgk psngan ni masa tyme akad nikah dan persndingan di Alor Setar..nmpk simple but,nice..!Mereka xperlukan perkhwinan yg grand eventhough,dua-dua adalah public figure!

Ada beberapa gmbar yg Chenta sempat rembat drp koleksi piccalasso.com ketika majlis akad nikah dan persndingan psngan mempelai ni..Gambar-gambarnyer mmg superb la..
Nice jer bila tgk..Mmg terbaek la hasil kerja pihak piccalasso nih!

Zaquan Adha & Ayu Raudhah
*bagai pinang dibelah dua*

Sebelum akad nikah..bila namanya kembar ke mana pown ada bersama
*kata-kata semangat dari abang kepada kembarnya*

Senyuman kegembiraan selepas sah bergelar seorang isteri
*wink.wink*

Ketika Majlis Persandingan
*nice+sweet*

Haiwan peliharaan Zaquan & Ayu
*mungkinkah ini pengikat kasih mereka..?*

Yaa..baling..cepat tangkap bunga tuh..
*dpt kt Rozita Che Wan ke tuh..??Adakah selepas ini??*

Selamat Pengantin Baru
*moga berbahagia*

p/s:Suatu ketika dulu,selalu berangan kowt pasal Zaquan Adha..dan nmpknyer kne lupakan la sbb dh jadi suami orang..Aih..tetbe,rse mcm nk khwin!
Perlukah??

4 comments:

Tinta Ana said...

nice tapi makeup ayu masa akad nikah nampak over..dah macam opera cina plka.oops~tapi amin kepada doa3 seha tu ;)

ehem2..da mula planning for your own wedding ke? ;)

chEntA said...

tinta ana:
yaa..btol..stuju..make up die tebal sgt..
kalo buat biasa mgkin lebih cntik..
=)
hahaha..tidaklah smpi planning tp,ckup la angan2 je ana..(^^,)

ANATI SOKI said...

ngeee.. diorng sama2 padan!! comel!!

chEntA said...

anat:
yaa..btol2..