CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Wednesday, June 8, 2011

KL Gangster.:.

Okeyhh..ni antara movie yg mmg Chenta tunggu-tunggu untuk ditonton:

KL GANGSTER!
Tadi dah siap godam-godam laman web GSC semata-mata nk tgk wktu tayangan untuk esok..dah nak tekan "booking"..dah angan-angan nak tengok Aaron Aziz, Adi Putra, Syamsul Yusof dan yang paling pasti Zizan..uh..tak sabar nak tengok citer ni..Thriller dah tengok dekat 10 kali dah tapi,tak jemu jugak..memang Chenta dah masuk kategori WAJIB tonton filem ni..

tiba-tiba;

Chenta: "Mak,nak tengok KL Gangster esok..boleh mak??"
Mak: "Isyh..ganas sangat mak tengok citer tuh."
Chenta: "Bila mak tengok??"
Mak: "Ari tu..dalam wayang time tengok Nur Kasih..lawan je semua.."
Chenta: "Ohhh..tu thriller jer..tak ganas la..boleh ea?"
Mak: "Tak payah la..ganas sangat..citer tu elok untuk org lelaki je..kamu perempuan..tak payah la..tengok citer lain..nanti g tengok citer Sam berlakon dengan MiaSarah tuh..Hah!citer tu okeyh."


Oh..hampa..tak dapat tengok!


p/s:Up to date okeyh mak saya..semua citer kt wayang di taw..!Yang dah ditayangkan,sedang mahupun belum ditayangkan..semua di tahu!!

4 comments:

Nadya O'Conner said...

nad pon nak tengok..tadi komen..nak mcm aper??tu google automatik..dorang yg buat..nad sempat print screen jer..:)

chEntA said...

nadya:
jom kte tgk sama-sama..=)
oh..okeyh2..thanks ya!

NuReLLe said...

hakhakhak..ur mom is soooo cool...:)

chEntA said...

nurelle:
hahaha..taw takpe..tp,dlm cool2 tuh die tetap tak kasi tgk kl gangster..huahuaaa..