CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Saturday, August 8, 2009

Cinta Luar Biasa..(^^,)

Perkenalan kita beberapa tahun dahulu telah membibitkan rasa yg sgt mengasyikkan,
Membentuk satu perasaan halus yg sukar dimengertikan,
Dan...kita tahu ia adalah sesuatu yang telah ditentukan sejak azali lagi..
Itulah kuasa Yang Maha Esa..telah mempertemukan jodoh untuk kita..


Perasaan kasih, sayang dan cinta yg kita semai semakin bercambah
Semakin hari, aku semakin mengenali dirimu..
Semakin dekat dirimu dengan jiwaku..aku percaya hanya kau kekasih awal dan akhirku,
penawar jiwaku, pengubat senduku, penglipur lara dalam hidupku!!
Kita berkongsi suka dan duka, tawa dan sendu, manis dan pahit, madu dan racun..
hanya bersamamu..


Mungkin benar..
ada tikanya pasang dan surut,
ada tikanya ia berkocak,
ada tikanya terbentuk tembok-tembok perasaan yg tidak diingini,
ada tikanya aku ralat dengan perasaan sendiri,
ada tikanya aku tak ambil peduli,
Namun..aku perlu kamu!!


MAK..ABAH
Selamat Ulangtahun Perkahwinan Ke-23
Moga hubungan ini akan terus kekal dan mewangi serta menyinari kehidupan kita sebagai satu keluarga yang hakiki..~
Love soo much!!

8/8/1986

4 comments:

Tinta Ana said...

happy annyversary..parents ana next saturday.hehe.

chEntA said...

tinta:
hehehe..hampir2 jer tarikhnyer..
tq ya cik tinta!!~

.zara. said...

huuuu~
happy anni 2 ur mum n dad!
23 tahun ek...
lame...
sayha anak no brape..??
2?? ke 3..??

chEntA said...

zara:
a'ah..23thn dh..=)
erm..ank kedua..
yg 1st abg umur 22thn..