CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Tuesday, April 28, 2009

Tidak busy tapi...??

Erm..lme jgk rsenya xupdate blog ni..bknnyer busy tp,xde apew yg nk dicterkn dkt sni buat masa yg terdkt..mungkin juga kerana rse mls yg teramat sgt..Chenta hanya bnyk meluangkn mse bermalasan diatas ktil..=)

Tp..dlm dok melyn novel-nOvel yg melalaikn..smbil melelapkn mata utk tempoh yg tidak septtnyer..bnyk bnda yg Chenta kne lakukan..

^^laporan PBS^^
^^ assignment gerko!!^^
^^UAK ELP^^
^^ujian GERKO^^
^^dan..laporan BIG^^

inilah penangannya kerana memberi tugasan disaat akhir..kurangnya komitmen dr semua pihak.. terutamanya diri ini..NAsiHA SHARiF~

^semakin lama Chenta semakin malas^
^bantulah aku!!^^

6 comments:

Tinta Ana said...

jgn risau..anda ramai pengikut=)

chEntA said...

tinta:hahahaha..

.zara. said...

haha! saye salah seorg...
muahahahaaa~

V said...

saya juga, saya juga!

chEntA said...

zara&farhad:
laa...geng skali ker..~

Ammar said...

salam..
xtaw mana na komen..
komen kat sini kowt..
cuma na bg pendapat..
berkaitan dgn lagu Tak Mungkin Kerna Sayang tu..
ada sedikit yg saya xsetuju..
yg lirik dye yg patah tumbuh yg hilang berganti..
pada saya klu yg da patah tu mmg sudah na diganti / na tumbuh yg serupa,sebijik mcm yg patah td..

akhir kata..
lawatlah blog saya -> http://ammar90.blogspot.com

salam..
=)