CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Saturday, April 18, 2009

Kini..hidupku!

Semakin hari semakin la tak terurus hidup ni..dan paling teruk rasanyer minggu lepas..dr hari Isnin sampailah ke hari Jumaat..dan kini berterusan..sehingga hari Ahad..kesibukan tahap melampau kerana setiap masa diisi untuk meyiapkan assignment yang masih berbaki..dan..ini bukti Chenta busy tahap melampau!!~
Keadaan katil Chenta..sgt la terumbng-ambing dan fungsinya bukan lagi untuk tidur!!~
Sebaliknya menjadi tempat lepak laptop, hp dan khazanah - khazanah beg~

Situasi yg serupa di bahagian lantai..dipenuhi dengan buku - buku ilmiah..dan..dictionary!! dkt mn nk tidur ni??xde tempat sudeyh!!adoyaii~


Dan..setelah bertungkus-lumus...inilah hasilnya..kondisi:berpuas hati!!~


Kini..meja pula menjadi tempat laptop bersemadi bersama timbunan kertas yang menutup rupa paras meja..keadaan ini akan berlarutan sehingga tempoh yg tertentu!! Tempat pembiakan tikus mondok Farhad lagi kemas kowt!!~(^^,)

Saya perlukan pembantu untuk kemas bilik dalam sehari dua..tidak mahu keadaan bilik seperti kapal Van Der Wick karam!!

tolong.tolong.tolong!!~

p/s:Chenta seorg pengemas okeyh!!tp, faktor tidak pndi menghandle masa lalu inilah yg terjadi!!~

11 comments:

ALUNAN TINTA said...

huhuhuhuhu..kita serupa..=)

vanillachoc said...

hehe...
biasa la 2 tyme tgh bz..
ta8 tyme la.. hehe!

chEntA said...

tinta:
adew geng rpenyer saya!!~
bler kte nk berubh ye??

chEntA said...

zara:
btol2..sgt2 la tak tersusun idOp ni!!~

LiLohOnEy said...

ahaha..

kita serupa..

bilik dah takde rupa bilik dah pon ;p

sabrosa said...

pergh..mau xbizi..org len esemen 30lbey ja page dia bantai sampai 70..huhuh..hahahahha..lupa plak..best student la katakan...

Farhad said...

apakah kaitan dengan tikus mondok aku? haha

chEntA said...

lilohoney:yes!!dpt kumpul geng lg~

chEntA said...

sabrosa:
ini tidak adew kne mengena dgn bil. muka surat assignmet ye..ini kerana maslah tidak pndi urus mse!!~
hrp maklum..heheheh..~

chEntA said...

farhad:
maknenyer..ko lg pndi jge tikus mondok kowt..!!
hahahaha..~

[yAN!e][pUTraJAya] said...

cayok2...
setadi rajin2 yer...
jangan setadi blog jer
hehheheh

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣