CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Saturday, March 28, 2009

Pengalaman Berasaskan Sekolah

Entry kali ni Chenta hasilkan khas sempena pengalaman Chenta melaksanakan tugasan PBS iaitu Pengalaman Berasaskan Sekolah..ini kali pertama Chenta dikehendaki menjalaninya dan ia merupakan salah satu tugasan yg wajib kepada semua para guru pelatih PISMP!!

Walaupun hanya seminggu jer tetapi, rasanya banyak pengalaman yg dapat Chenta kutip dari pihak sekolah dan pengalaman-pengalaman ini diharapkan dapat Chenta guna pada masa akan dtg..

Tak sngka letih sbnrnya jd cekgu ni..Kne bngun awal pagi..balik..& kalO adew aktvt kokurikulum kne jOin jgk..wah2!!mmg dhsyat la..~

Chenta telah ditempatkan di sekolah....SK Sg. Berembang..area2 Kuala Perlis..kalo dari mktb tu adew la dlm 20min..xjauh sgt lah..sO,tiap-tiap pagi kne kuar pkol 7.o0..~~dan..nk taw apew Chenta lakukan dkt sna??

tgk gmbr je la..!(^^,)

Moga-moga Warga SK Berembang berjaya mencapai visinya!!

Hebat-hebat belaka murid-murid sekolah ni bersukan..bolot abes la segala acara dlm olahraga.
"Masa itu Emas"..Chenta pOwn xsure bdk2 ni pndi tgk jam ke tak..hehehehe..
Pusat sumber sekolah..padangan dari bawah
Perhimpunan pagi..kemas je bdk2 ni beratur..pelajar pOwn xrmi sgt..jd sng la cekgu2 nk handle perhimpunan!
Kelas pertama yg Chenta kne gnti..ngajar BI lg tu..ajar ke??xpOwn..kte knal2 jer..biar mesra sket..ni sebahagian pljr 3A~
Dan..inilah bidangku!!Anak-anak Pemulihan..ligat+lasak..xtercapai akalku..=)
ni tgh wat ujian diagnostik yg Chenta sediakan..khusyuk abes la tuU..
Ni pulak hari kedua ketika menjlnkn ujian diagnostik bersama mereka..!!adew gaya cekgu tak??
Interview pljr..malu-malu la Asyraff ni..cekgu nk sembang je la..bkn nk ngorat syg oOi!!

Sekalung penghargaan~
*pihak sekolah SK Berembang*
*pihak pentadbiran*
*guru-guru*
*para pelajar*
*pihak kantin*
*dan..rakan-rakan PBS*

Moga-moga jika adew kesempatan kami berpeluang ke sekolah ini lagi..!!~

Intai padi antara nampak,
Esok jangan layu-layuan,
Intai kami antara nampak,
Esok jangan rindu-rinduan..
(^^,)

8 comments:

Farhad said...

weh! awat lawan bola tampar xmai ritu? omar dgn an je mai sekolah aku.huhu

chEntA said...

farhad:
hehehehe..aku adew hal la setiap ptg..tu yg xmai..~

MariaFaizal said...

Akak rasa akak x boleh jadi teacher :(

Syabas dik...

LiLohOnEy said...

besh kan menghandle budak2 ;)

Farhad said...

haish haish, jadi cikgu ni, kite kena korban masa untuk murid-murid. =P

sabrosa said...

hahaha..paad,lawan bola baling la...bola tampar next week..kita ja cikgu mithali pagi ptg datang..hak2...

kak maria:

akak pon bley jadi la..tgk adam ngn eyesyah ok je...pandai mama dia jaga..hee

chEntA said...

kak maria:
bleh pnyer la..
blom cb..blom tahu kak..!~

lilohOney:
best!!tp,memerlukn thp kesbran yg tinggi..~

chEntA said...

farhad:
mmg la..tp, hal ak xdpt dielakkn.. nk buat mcm mn??bkn xnk mai..~

hamzah:
ceh..puji diri sendri nmpk??
xpe2..kOrunk mmg cekgu mithali..
syabas!~