CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Wednesday, May 11, 2011

Sebahagian cerita di S.K Sungai Berembang Part 1

Assalamualaikum w.b.t

Mereka adalah kehidupan saya bermula dari 21 Mac 2011.


Merekalah yang buat saya sering tersenyum sendirian, merekalah yang membuatkan saya sering gelak terbahak-bahak, merekalah yang sering buat saya berfikir, merekalah yang sering buat saya tak tido malam, merekalah yang sering buat saya bersemangat, merekalah penawar saya dan kadang-kadang merekalah buat saya sering tak cukup nafas..dan merekalah kebanggaan saya.:.

Inilah anak-anak Pemulihan saya selama berpraktikum di SKSBg!
hanya 12 orang..(^^,)

Mereka memang pemalu..nak suruh ambk gambar pown nak tutup muka..
Aihh..cikgu bagi peluang kat kamu nak popular ni syg!!

p/s:Indahnya apabila bergelar guru!

7 comments:

.zara. said...

jeles tgk korg ade anak murid sendiri... nguu.
zara nak jadi lecturer.
jeng x bagi... nguuu.

Cekgu AYu said...

saya pun rindu sama ank2 murid saya :(

chEntA said...

.zara.:
hahaha..tp,serius best ble adew anak murid ni..syok2..
g skolah berseri je mke nak jmpe anak murid..=)

jeng taknak zara sme bidng dgn die kowt..tu yg xbg tuh..
=)

chEntA said...

ayu:
erm..rindu keletah diaorng sbnrnya.
=)

Hanim Mahali said...

anak murid tu malu malu kucing tu... malu dengan cikgu dia... hikhikhik ~

Hanim Mahali said...

Seronoknya tengok dia mengajar... Tetiba rasa cam nak jadi cikgu pulak... Hee

chEntA said...

hanim mali:
hahaha..mungkin la diaorng malu dgn cikgu..=)

seronok??hahaha..yess..best!