CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Saturday, March 5, 2011

Saya nak pergi..!

SELAMAT PENGANTIN BARU
sygku ika..semoga bahagia hingga ke akhir hayat dan selamat melayari bahtera perkahwinan..Ameen!

Kalau ikut jnji mmg sepatutnya Chenta dah berada di K.Lumpur utk menghadiri perkhwinan shbat terchenta ni..tapi,apakan daya..keadaan tak mengizinkan..ceramah yg diadakan last minute dah membantutkan impian Chenta nk tgk shbat ini melangkah ke gerbang perkahwinan..

"Alhamdulillah..jodoh ko sampai dulu antara kita yang lain..aku bahagia dengan perkahwinan ko..lps apew yg kau lalui sebelum ni akhirnya kau temui seseorng utk dijadikan teman hidup..Dari awal perkenalan ko dgn bakal suami hinggalah ko dah nikah ni aku sentiasa ada utk mengetahui perjalanannya..tapi,sygnya aku tak dpt tgk dgn mata kepala sendiri hari ko nak naik pelamin..warghh..tragis!! walau apa pun..doa aku sentiasa mengiringi diri kau..!Moga malam ini menjadi kenangan terindah dalam hidupmu sahabat..(^^,)..dan segalanya berjalan dengan lancar beserta keredhaan dan keberkatan dari Ilahi..InsyaAllah!"

Perkhwinan ini juga merupakan satu medium utk pengumpulan warga Septechs semula..tapi,Chenta xberpeluang nak temui mereka..Rindu-rindu terhadap mereka makin membuak-buak..!Serius..saya rindu semua wrga SEPTECHS..!(touching sungguh la malam ni)~
Tunggulah perkhwinan wrga SEPTECH yg lain utk berjumpa dengan mereka semula..!
*Kawan-kawan..cepat la kahwin*

p/s:Ika..agak-agak adew time lagi tak kte nk kluar sme-sme,kita nk chatting smpi pagi buta, kte nk gosip tak ingat dunia,kte nak sembang semua perkara..??..(^^,)
Lps ni turn spew eh..??

6 comments:

.zara. said...

seha la kawen!
mst dapat jumpe semuaaaa kawan2 seha.
zara pun dapat jumpe seha.
ehehe! ;D

chEntA said...

.zara.:
hahaha..seha bljr pown xhbes lg..ni bru nk mula berpraktikum..kalo khwin mmg dh xbljr dh..ddk umh sje la...lalala...hehehe..

HonEyBuNNy said...

selamat pngantin baru...cantik..;_0

chEntA said...

honeybunny:
ini kwn mse di skolah..
mmg cntek..=)

farhana madzlan said...

turn seha la pulak ! haha . egt seha dtg mlm tu . dorg ckp seha dtg ngn nad . baru nk lepas2 rindu . heee .

nk buat entry psl ika kawen tp tak buat2 sebab byk sgt pic nk upload ;p

chEntA said...

fana:
tu la..perncangan mmg nk pergi..mmg dh rncng2..tp,last minute adew kelas..adoi..cancel smua perncngan..
huhuhu..seha pown mmg nk jmpe korang sgt tp tu la..xde rzki..

hahaha..turn seha ke,turn fana?
seha bljr xhbes lg..=)