CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Friday, December 24, 2010

Ketung.ketung dari dapur.:.

Chenta smpt meluangkn masa di dpur skali lagi seblum berangkat pulang ke Perlis..pergh..sjak keblkgan ini Chenta sgt rjin meluangkn masa dan diri utk ke dpur..
Dengan moto-->mskan Barat lbih mudah utk dilaksanakn jadi,Chenta decide nk msk Kentang Putar atau dlm englishnya mashed potato..
(_ _")

Ketung.ketang.ketung.ketang di dapur
dan berbekalkan 60minit maka siaplah dan hasilnya..
*
*
*
*
*
*Ini hasil decoration adik Chenta ya!*


p/s:Puas hati sbb percubaan pertama menjadi dan menyelerakan..tp,terlbeyh masin kowt..
(bkn kalo msk masin-masin ni petanda nak khwin ker??)

8 comments:

Zara Affendi said...

Janji coba memasak ye tak? heehe. btway macam sedap. :) hehe ^_^

.zara. said...

ececehhh~
nak kawen da ke seha...?
hehe! beshnye. rajin seha masak!

Tinta Ana said...

tudiaa..sampai sejam buat mashed potato.hehe.nanti bley try bagi anak makan.hehehehehehe

chEntA said...

zara affendi:
hahaha..btol..yg pnting adew cobaan utk memasak..sdp tp,tuh la msin sket..bleh buat skit drh tinggi..
=)

chEntA said...

.zara.:
hahaha..dok msk msin2 jer sehari dua nih..mgkin la kowt..hahahaha..
=)

chEntA said...

tinta ana:
adoii..nk wat mcm mn..beginner+lembap lg..tu yg smpi stu jam..hehehehe..
(^^,)

nora said...

nak sikit bolehhhh

chEntA said...

nora:
hahaha..bleh jer..meyh dtg..
nnt Chenta hidngkan utk kamu nora..
=)