CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

heartbeat

Saturday, May 9, 2009

Gurukah Aku...?

Chenta baru jer selesai menghabiskn sesi pembacaan sebuah buku..dan disini Chenta nk kOngsi serba sedikit bku yg Chenta baca ni..kalo tgk tjuk pown bleh taw bku ni story about..
Guru a.k.a Cekgu..
sO, bnyk input yg bleh kte dpt especially for guru pelatih mcm Chenta..

Bku ni sgt la menrik utk dibaca KERANA..
~menceritakn ttg kisah hidup seorg guru sjk dr zaman sekolah rendah sehingga bergelar pengetua..
~setiap cter mengikut chapter yg berbeza dan tidak membosankn..
~hasil tulisan yg santai
~penggunaan ayat yg menrik dan mudah
~penyampain yg dekat dijiwa

Bkn sng nk cr bku ni..ni pown Chenta smpat rembat time Pesta Buku hari tu setelah 3 bulan berusaha mencari di kedai bku serata Selangor, Kuala Lumpur dan Perlis..
inilah namanya rezeki..dan kpd kwn2 yg berminat utk membaca bku ini...~
Apa tgu lagi dptkn dipasaran xpown bleh rembat Chenta pnyer..bak kata org..
ilmu perlu disampaikn kpd org lain..jgn simpan sorunk2..(^^,)~

"SAYA INGIN MENJADI GURU"

10 comments:

Syazwan Yazid said...

saya bangga menjadi guru (kalau sempat la)...

ALUNAN TINTA said...

ermm..kena que x??

chEntA said...

syazwan:
bgus2..tp,npew kalo sempat?
nk tkr profesion ka?

chEntA said...

tinta:
buat mse ni xperlu que..~
=)

sabrosa said...

gua nk tmpah..next..hehe

Farhad said...

nk copy.. hehe

chEntA said...

sabrosa:
hahahaha..bleh2..xde masalah..

chEntA said...

paad:copy?ske ati la..~

Farhad said...

tu? nanti nk pinjam..~

chEntA said...

paad..
boleyh sjer...khbrkn sjer kpd beta..~